czwartek, 14 marca 2013

Lady A.

Cześć, tu Bells Cullen-Swan z kolejną informacją.
Otóż, z ciężkim sercem ogłaszam, że Misia odeszła. I to nie jest jej widzimisię, po prostu stało się ''coś'' co spowodowało, że Misia nie może nadal prowadzić bloga.
Ale bez obaw, LIM zostanie dokończone z nową autorką, Lady A podjęła się ciężkiej sprawy. Pisać bloga, który praktycznie zbliża się ku końcowi. Jestem jej wdzięczna, że się na to zgodziła.
Proszę przywitajcie ją serdecznie, zasługuje na to, jest świetna i na pewno sobie poradzi.
Misia zostanie z nami w komentarzach.
Dziękuję jej, za tak wspaniałą współpracę. Kochamy ją, prawda? <3
Więc.
Następny rozdział wstawi Lady A.
Lady A witam w załodze. :)



19 komentarzy:

  1. Serdecznie witam Lady A !
    Przykro mi, że Misia odeszła, ale na pewno stało się coś co sprawiło, że podjęła tę, a nie inną decyzję. Czekam na NN i mam nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze.
    I przy okazji muszę pożegnać Misię :(
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Lady A serdecznie witamy! ;)
    Na 100% przeczytam następny rozdział w wykonaniu nowej autorki, nie mam też wątpliwości, że Lady A sobie poradzi :)
    Czekam więc na NN!
    Pozdrawiam! :***

    OdpowiedzUsuń
  3. witam Lady A!
    czekam na nn, nie mogę się już doczekać :D
    zapraszam do mnie na http://magia-zycia-belli-i-edwarda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykro mi, że jedna z was odeszła, ale cieszy mnie fakt, że blog dalej będzie funkcjonował. Na sto procent przeczytam następny rozdział w wykonaniu Lady A.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykro mi, że jedna z was odeszła, ale cieszy mnie fakt, że blog dalej będzie funkcjonował. Na sto procent przeczytam następny rozdział w wykonaniu Lady A.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykro mi, że jedna z was odeszła, ale cieszy mnie fakt, że blog dalej będzie funkcjonował. Na sto procent przeczytam następny rozdział w wykonaniu Lady A.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam Lady A.
    Cieszę się że blog będzie dalej prowadzony. Rodział na pewno bedzie świetny.. JUz nie mogę sie doczekać. Chociaż szkoda że Misia odeszła. ;(
    Życzę duuużooooo weny ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. my-suffering-and-twilight.bloog.p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już się bałam, że zawieszasz! Ale ja jestem z natury porąbana ;) Mam nadzieję, że Lady A będzie wspaniałą współprowadzącą :) Na pewno wszyscy ją pokochamy :* Pozdrowionka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jednak będą następne rozdziały. Uff przestraszyłam się, że to koniec. Nie mogę się doczekać nn.
    Do zobaczenia;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do siebie, na obydwu moich blogach pojawiły się nn!! http://narodzeniesie-nowejbelli.blogspot.com/ oraz http://zmierzch-poczatek.bloog.pl Pisz szybko!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie zapraszam http://pol-wampir-pol-wilkolak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedy kolejny roździał wiem że to głupie pytanie ale nie potrafie sie doczekać nowego roździału LADY A ,bo jestem ciekawa jak ona to rozwinie.
    Zapraszam na mojego bloga:
    www.my-suffering-and-twilight.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominuję cię do The Versitale Blogger :)
    Więcej na : www.edwardmiloscbellaandrenesmee.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Czyli bd nowy rozdział? Ufffff! I'm bardzo happy. ;D Baaaaaardzo!
    Niech wena bd z wami!
    ps. A u mnie w sobotę bd NN. Muszę tylko ją trochę dokończyć i dodam :) Zapraszam.
    Bye bye ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Już nie mogę się doczekać ;)

    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, kiedy nn? ( bo dawno nie było )

      Usuń
  17. Kiedy nn? Dawno się nic nowego nie pojawiało :(
    Zapraszam na mojego bloga:
    http://siostryswan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń